„Corporate” lygio IP telefonijos stotelė „VSPBX” Jūsų telefonijos sprendimui
Neribotų galimybių virtuali IP telefonijos stotelė;
2000 ir daugiau vienu metu vykstančių skambučių;
Gali būti diegiama ir kliento aparatinėje įrangoje (ON-PREMISES);
Visos funkcijos be jokių papildomų mokesčių ar licencijų;
VSPBX Korporatyvinis valdoma ypatingai patogiai ir lengvai;
Integruojama su įmonėje esančiomis verslo valdymo sistemomis;
Gali būti pildoma specifinėmis, konkrečiam tikslui reikalingomis, funkcijomis.
Multiklientinė architektūra:
Galimi du atskiri organizacijos vienetai (angl. tenants) toje pačioje VSPBX Korporatyvinis sistemoje;
Vienetai naudoja tą pačią duomenų bazę ir programinę įrangą;
Visi organizacijos vienetai valdomi per tą pačią administratoriaus sąsają, pasirenkant norimą konfigūruoti klientą iš “Drop Down” sąrašo;
Visi organizacijos vienetai turi galimybę naudoti tokius pačius vidinius numerius (pvz.: Vienetas A turi numerį 2001, Vienetas B taip pat turi numerį 2001);
Visiems vienetams stoties funkcijos yra būti identiškos, tačiau konfigūruojamos ir valdomos atskirai.
Vidiniai abonentai (Extensions):
Iki 2000 vidinių abonentų vienam organizacijos vienetui (angl. tenant);
Atskirai konfigūruojamas CallerID(name) vidiniams ir išoriniams skambučiams. Pasirenkamas iš įvestų numerių (DID) ir galimybė įvesti ranka;
Atskirai konfigūruojamas CallerID(number) vidiniams ir išoriniams skambučiams. Pasirenkamas iš įvestų numerių (DID) ir galimybė įvesti ranka;
Konfigūruojamas CallerID(number) skambučiams į pagalbos tarnybų numerius. Pasirenkamas iš įvestų, tam skirtų numerių (DID);
VSPBX Korporatyvinis SIP username formuojamas iš abonento numerio ir Kliento pavadinimo. Automatiškai generuojamas ne mažiau 16-os simbolių SIP slaptažodis;
Iš “drop list” pasirenkami audio ir video kodavimo algoritmai (angl. Codec). Audio kodavimo algoritmai: G711 U/A, G722, G729, Opus. Video kodavimo algoritmai: H.263, H.263+, H.264, MPEG4, VP8;
Iš “drop list” pasirenkamos Call ir Pickup grupės. Ne mažiau kaip 20 grupių;
Konfigūruojamas skambučių limitas;
Konfigūruojami draudimai/leidimai į išorę išeinantiems skambučiams, nurodant Regexp formatu;
Abonento skambučių įrašymas ir įrašų siuntimas nurodytu el. paštu;
Galimybė nurodyti, kad abonentas yra trunk tipo;
Keičiamas CallerID standartiniams skambučiams ir skambučiams į pagalbos tarnybų numerius;
Pasirinkimas iš kurio parametro skaitomas CallerID (FROM, PAI, RPID);
TLS ir SRTP palaikymo nustatymas;
Galimybė sugeneruoti slaptažodį priėjimui prie abonento zonos ir pasirinkti leidimų profilį;
Lokalizacijos nustatymai (pvz.: Abonentas Vilniuje turi rinkti tik 7 skaičių numerį, kad paskambintų į Vilniaus miestą);
“Find Me Follow Me” nustatymai besąlygiškai arba kai abonentas užimtas, nekelia, išjungtas:
Galimybė pakeisti skambinančiojo numerį
Galimybė skambinti keliems adresatams vienu metu arba paeiliui
Papildomai nustatymai šioms funkcijoms kiekvienam abonentui:
Numeris gali būti nustatomas, kaip naudotinas skambučiams į pagalbos numerius;
Galima priskirti numeriui pokalbių tarifus ir skaičiuoti įeinančių skambučių kainą;
Besąlyginio skambučio peradresavimo valdymas;
Skambučių įrašymas ir įrašų siuntimas nurodytu el. paštu;
Prefikso nustatymas skambinančiojo numeriui ir vardui;
Fakso gavimas faksą el. paštu:
Fakso gavimas nustatomas kaip privalomas arba automatinis,
Keičiamas “Fax Header”,
Keičiamas “Fax ID”,
Fakso protokolo pasirinkimas G711, T.38 arba abu,
Galima išsaugoti gautą faksą stotelėje,
Neribotas gavėjų el. pašto adresų skaičius;
Iš “Drop List” nustatoma tolimesnė skambučio eigą, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių. Parinkčių eiliškumas keičiamas Drag-Drop principu;
Bet kurioje įeinančių skambučių logikos vietoje galima pamatyti objektinę likusios logikos struktūrą;
Galima įjungti/išjungti pokalbio įrašymą.
Įrašai pranešimams:
Įkeliami iš kompiuterio wav, sln ar mp3 formato įrašai. Galima įkėlimo metu konvertuoti įrašą į šiuos formatus;
Su VSPBX Korporatyvinis, prireikus galima automatiškai įrašyti įrašą naudojant “Text to speech” variklį „IBM Watson TTS” ar „Amazon AWS Polly”;
Galima įrašyti pranešimą skambinant į pasirinktą abonento numerį ir pakėlus ragelį.
Įeinančio skambučio valdymas pagal salygas:
Data ir laikas (Su skirtingomis laiko zonomis);
Skambinančiojo numerį;
Kontaktų knygutę;
Vieno ar kelių abonentų būseną;
Kintamojo reikšmę;
AGI skripto reikšmę (True/False);
Pin kodą;
Sip Header;
Pokalbių kanalų skaičių.
Interaktyvus atsakiklis IVR (angl. Interactive Voice Response):
Galimybė pasirinkti skaičius 0-9 bei simbolius * ir #
Nustatomas pasirinkimo laiko limitas;
Pasisveikinimo pranešimas;
Tolimesnės skambučio eigos pasirinkimas kai baigiasi pasirinkimo laikas ar paspaudžiamas neteisingas mygtukas;
Kiekvienai pasirinkimo opcijai galima iš “Drop List” nurodyti tolimesnę skambučio eigą, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių. Parinkčių eiliškumas gali būti keičiamas Drag-Drop principu.
Neskambinimas jei vidinis abonentas yra išjungtas ar kalba;
Įvairios papildomos funkcijos.
Konferencijų kambariai:
Dalyvio ir administratoriaus funkcijų apsauga PIN kodais;
Aktyvaus konferencijos laiko nustatymas;
Galima priskirti tarifus ir skaičiuoti skambučių kainą;
Konferencinio pokalbio įrašymas;
Dalyvių skaičiaus ribojimas;
Konferencijos ataskaitos siuntimas nurodytu el. pašto adresu.
Paging ir Intercom:
Neribotas kiekis pranešimų su skirtingais nustatymais;
Pranešimui suteikiamas vidinis numeris;
Pasirenkami vidiniai abonentai, kuriems ši funkcija bus aktyvi;
Pasirenkamas grojamas pranešimas.
Skambučių valdymo sekos:
Sukuriami įvairūs sistemos kintamieji, priskiriant jiems pasirinktą reikšmę;
Skambučio valdymo sekoje iš Drop-Down meniu pasirenkami visi veiksmai/funkcijos atliekami su skambučiu, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių.
Skambučių centro eilės:
Agentais galima prijungti tiek vidinius tiek išorinius (pvz. kitos stotelės ar mobilus abonentus);
Skambučių įrašymas;
Eilės prioriteto nustatymas;
SLA laiko nustatymas;
Maksimalaus laukimo laiko nustatymas ir veiksmų seka, kai šis laikas pasibaigia;
Maksimalaus skambučio agentui skirto laiko nustatymas;
Periodiniai pranešimai su galimybe išjungti;
Automatinis perskambinimas neatsiliepto skambučio numeriui, kai tik atsiranda laisvas agentas.
Papildomi veiksmai su skambučiais:
Skambučio peradresavimas (Forward);
AGI skripto, su nurodomais parametrais, paleidimas;
Skambinančiojo vardo ir numerio keitimas;
Funkcijos inifijavimas, panaudojant funkcijos kodą;
Skambučio įkėlimas į skambėjimo eilę, konkrečioje pozicijoje;
SIP paketo antraštės keitimas;
Skambintojo įvesto kodo nuskaitymas į kintamąjį;
Kintamojo reikšmės nustatymas.
Kontaktų knygos:
Neribotas telefono numerių knygų ir kontaktų jose skaičius;
Palaikomos lietuviškos raidės kontaktų pavadinimuose;
Automatinis sukėlimas pasirinktos (-ų) kontaktų knygos (-ų) į tai palaikančius IP telefonus.
Automatiniai skambučiai ir SMS:
Kampanijų sukūrimas ir paleidimas automatiškai numatytu laiku arba mygtuko paspaudimu;
Numerių sąraša skambinimui ar SMS siuntimui galima įkelti iš failo, įdėti/redaguoti rankomis ir parsisiųsti;
Įvykdžius kampaniją matomas statusas ties kiekvienu numeriu;
Nustatomas, vienu metu vykdomų skambučių, kiekis ir bandymų skambinti vienu numeriu kiekis;
Inicijuotą skambutį galima valdyti, kaip įeinantį skambutį (Nukreipti į IVR, eilę, vidiniam abonentui, kt), paskambinus numeriui iš sąrašo;
Automatinis telefonų/keitiklių konfigūravimas:
Telefonai konfigūruojami pagal pilnai keičiamus šablonus; Šablonai aprašomi bet kokiam telefonui ar keitikliui, kuris palaiko automatinį konfigūravimą (angl. Autoprovisioning, naudojant HTTP/HTTPS/TFTP protokolus);
SIP sąsajų ir kiti parametrai gaunami automatiškai iš sistemos pagal MAC adresą;
Vienam telefonui galima priskirti neribotą kiekį SIP sąsajų (angl. Accounts);
Automatiškai konfigūruojami programuojami bei DSS mygtukai telefonuose;
Kiekvienam konfigūruojamam įrenginiui galima nurodyti tik jam būdingus specifinius parametrus (pvz.: IP adresas, Netmask, Gateway);
Faksų siuntimas:
Kiekvienam konfigūruojamam įrenginiui galima nurodyti tik jam būdingus specifinius parametrus (pvz.: IP adresas, Netmask, Gateway);
Prisijungiant prie sistemos per web sąsają; Siunčiant, norimą faksu išsiųsti dokumentą, numatytu el. paštu. Nurodomi el. pašto adresai, iš kurių tokios faksimilės gali būti priimamos ir išsiunčiamos.
AGI skriptai:
Galima paleisti bet kokį tame pačiame serveryje esantį skriptą;
Galima perduoti AGI skriptui kintamuosius su priskirtomis reikšmėmis.
Kitos funkcijos:
DISA su galimybe leisti arba drausti skambučius į išorę.Galimybė bet kokiai funkcijai priskirti norimą kodą;
Trumpųjų numerių susiejimas su miesto/mobiliais numeriais; Juodasis numerių sąrašas;
Skambinimo kampanijos, skirtos skambinimui į išorinius numerius, skirtos apklausų darymui;
Leidimai/draudimai vidiniams skambučiams tarp virtualių stotelių toje pačioje sistemoje;
Balso paštas su atskirais pasisveikinimais kai užimta, nekelia, nepasiekiamas ar laikinai neprieinamas su galimybe siųsti paliktą balso pranešimą nurodytu el. paštu;
Nepageidaujamų IP adresų blokavimas konkrečiam klientui (stotelei);
Automatinis atskambinimas;
Kiekvieno vieneto (angl. tenant) valdymas per API.
Skambučių istorija ir statistika:
Detali skambučių išklotinė su galimybe pasiklausyti pokalbių įrašus, jei pokalbis turėjo būti įrašomas ir išsamiais filtrais;
Detali skambučių centro eilių istorija su Wallboard funkcija vienai ar visoms eilėms;
Informacija apie prisijungusius abonentus:
Matomi prisijungusių įrenginių pavadinimai, IP adresai ir statusas,
Galimybė perkrauti ir/ar išregistruoti įrenginį, jei tai palaiko pats įrenginys;
Detali informacija apie konferencijų kambarius ir jų naudojimo statistika;
Faksimilės:
Galimybė parsisiųsti siųstas ir gautas faksimiles,
Matomas siuntimo ar gavimo statusas,
Matomas siuntimo ar gavimo laikas, statusas ir siuntėjo bei gavėjo numeriai;
Balso pašto žinutės, surikiuotos pagal abonento numerį su galimybe perklausyti žinutes ir išsamiais filtrais;
Skambučių kainos;
Agreguota statistika su laiko filtru pagal:
Abonentus,
Miesto numerius (DID),
Skambučių centro eiles,
Skambučių centro agentus,
Kiekvieno abonento prakalbėta suma,
IVR (matoma pasirinktų punktų statistika).
Mūsų svetainėje naudojami slapukai siekiant užtikrinti geriausią patirtį mūsų svetainėje. SutinkuRead more