info@voipshop.lt
+370 5 2085555
 

3CX sprendimai

3CX tai programinė, atviro standarto IP PBX telefonijos sistema, kuri siūlo pilną „Unified Communications sprendimą“. 3CX sistema užtikrina ne tik lengvą diegimą, valdymą ir palaikymą, bet ir turi daugybę kitų privalumų:

Sumažinkite savo telekomunikacines išlaidas iki 80%

3CX ne tik suteikia daugybę naujų galimybių klientų aptarnavimo gerinimui bei įmonės produktyvumo didinimui, bet taip pat padeda sumažinti jūsų telekomunikacines išlaidas. Su 3CX sprendimu ne tik sumažinsite savo telefonijos paslaugų sąskaitą, bet ir sutaupysite PBX įrangos pirkimui, plėtimui bei palaikymui.

  • Sujunkite nutolusius įmonės padalinius – tarpusavyje kalbėkite nemokamai
  • Sutaupykite telefoniniams pokalbiams naudodami SIP kanalus (SIP trunks).
  • Pilnai išnaudokite WebRTC technologiją bei sumažinkite 800 numerio sąskaitas
  • Užsienio šalių numeriai ir IP telefonija leidžia klientams Jums skambinti nemokamai, taip didinant klientų pasitenkinimą.
  • Integruoti video konferencijų sprendimai taupys Jūsų laiką ir pinigus kelionės metu.

Android/ IOS VoIP klientai

3CX vysto Android bei IOS VoIP klientines programas. Jos yra nuolat atnaujinamos, testuojamos ir laikomos siektinu standartu kitoms, tokio tipo programoms. Integruotas tunelis padeda išvengti nuotolinių ugniasienių problemų, todėl skambinimas per 3G/4G ar bet kurį Wifi hotspotą yra išskirtinai patikimas. 3CX Android ir iOS klientai pilnai palaiko PUSH technologoiją, todėl telefonas gali veikti budinčiame režime taupydamas baterijos energiją.

  • Pažangiausi ir patikimiausi Android ir IOS VoIP klientai rinkoje
  • Jokių papildomų licenzijavimo išlaidų programiniams telefonams
  • “PUSH” pranešimai taupo baterijos energiją
  • Integruotas SIP tunelis sprendžia bet kokias nuotolinės ugniasienės problemas

 

Naudokitės išplėstinėmis galimybėmis iš bet kur

  • Priimkite skambučius ir skambinkite iš savo išmaniojo telefono be jokių papildomų išlaidų
  • Nustatykite savo statusą išmaniąjame telephone ir išvenkite bereikalingų trukdžių
  • Vieno numerio koncepcija

Programiniai telefonai Windows ir Mac kompiuteriams + Switchboard

3CX telefonijos sistemos dalis yra integruoti programiniai telefonai Windows ir Mac platformoms, kurie per biuro telefonijos sistemą leidžia valdyti savo skambučius tiesiai iš savo kompiuterio darbalaukio net ir tuo atveju, jeigu esate išvykę. Naudodamiesi kompiuterinėmis ausinėmis su mikrofonu jūs galite naudotis 3CX programiniu telefonu kaip pilnaverčiu staliniu IP telefonu.

  • Inicijuokite skambučius savo IP telefone su CTI režimu tiesiai iš kompiuterio darbalaukio
  • Jokių papildomų programinių telefonų licenzijavimo mokesčių
  • Itin lengva naudotis ir valdyti
  • Dirbkite iš bet kur, tarsi būtumėte savo biure ir sumažinkite skambučių išlaidas

 

Valdykite savo skambučius su operatoriaus panele (Switchboard’u)

3CX suteikia galingą Switchboard funkciją, kuri yra pritaikyta jūsų skambučių peržiūrėjimui ir valdymui.

  • Peradresuokite skambučius be jokio vargo
  • Idealiai tinka skambučiu centrams – Wallboard ir Q-Manager vaizdas.
  • Stebėkite savo kolegų statusą – tai palengvins darbą su nutolusiais darbuotojais
  • Registratoriaus ręžimas užtikrina lengvą įeinančių skambučių valdymą

Integruoti, nemokami video konferencijų sprendimai

3CX integruoti video konferencijų sprendimai suteikia galimybę įmonėms sutaupyti laiko ir pinigų organizuojant virtualius susitikimus bei mėgaujantis bendravimu “akis į akį”. 3CX WebMeeting konferencijų sprendime panaudota revoliucinė Google WebRTC technologija, kuri vartotojams suteikia video ir audio bendravimo galimybę tiesiog per interneto naršyklę be jokių papildomų programų diegimo kompiuteryje. Video konferencijos gali būti labai plačiai naudojamos kasdieniame bendravime, siekiant padidinti įmonės produktyvumą ir efektyvumą.

  • Nereikalinga klientinė programinė įranga kompiuteryje
  • Konferencija vienu pelės mygtuko paspaudimu
  • Suderinamumas su VoIP ir video
  • Naudojamas duomenų perdavimo greičio valdymas ir kontrolė
  • Visiems 3CX vartotojams yra suteikiamos nemokamos licenzijos
  • Jokių abonentinių mokesčių

 

Modernios funkcijos išskirtiniam bendradarbiavimui

3CX sistemoje integruotas WebMeeting sprendimas pagerina darbuotojų produktyvumą, o naudojama WebRTC technologija užtikrina išskirtinai paprastą naudojimą. Dalyviai gali prisijungti prie konferencijos be jokios papildomos autorizacijos, o organizatoriai gali bet kada labai paprastai kurti momentines konferencijas.

  • Web konferencijos be papildomos programinės įrangos atsisiuntimo ir diegimo
  • Nuotolinis valdymas ir pagalba greitai ir paprastai trikdžių diagnostikai ir šalinimui
  • Įkelkite PowerPoint & PDF aiškioms prezentacijoms
  • Paprastas balsavimo įrankis grįžtamajam ryšiui palaikyti

Lengva įdiegti ir valdyti (debesyje ar savo patalpose)

Įdiekite ant Windows/Linux ar virtualizuokite savo patalpose ar „debesyje“ (Cloud)

3CX telefonijos sistema užtikrina paprastą diegimą bei valdymą. Nustatymai truks vos keletą minučių, taigi 3CX paleisite greitai, nepriklausomai nuo to ar diegsite savo patalpose ant Windows/Linux platformų, ar virtualizuosite ant turimų serverių naudojant Hyper-V ar VMware! Savo PBX galite virtualizuoti „debesyje“, Google Cloud, OVH ar kt.

 

Paprastas aparatinių ir programinių IP telefonų administravimas

Su 3CX galite administruoti IP telefonus per 3CX valdymo konsolę. Atnaujinkite visų telefonų firmware programinę įrangą vienu pelės mygtuko paspaudimu. 3CX klientai išmaniesiems telefonams gali būti lengvai įdiegti el.paštu, o programinės įrangos atnaujinimai yra automatiniai, eliminuojantys užklausas pagalbos tarnybai.

  • Atnaujinkite IP telefonų firmware programinę įrangą per valdymo konsolę
  • Kiekviena nauja IP telefonų programinė įranga yra testuojama 3CX siekiant išvengti suderinamumo problemų
  • Atnaujinkite telefonų konfigūraciją, perkraukite telefonus nuotoliniu būdu
  • Konfigūruokite išplėstines IP telefonų išplėstines galimybes per valdymo konsolę.

 

IP telefonų, keitklių ir SIP kanalų (angl. Trunks) Plug and Play konfigūravimas

Prijunkite IP telefoną arba keitiklį prie savo tinklo ir 3CX sistema automatiškai juos sukonfigūruos sutaupydama daugybę jūsų darbo valandų įprastai konfigūruojant naują sistemą.

  • Konfigūravimo šablonai palaikomiems IP telefonams, keitikliams ir SIP kanalams.
  • Garantuotas suderinamumas ir 3CX sprendimo palaikymas
  • Nesudėtingos konfigūracijos integruoti šablonai VoIP tiekėjams/ SIP kanalams

Geresnis klientų aptarnavimas su skambučių/kontaktų centrų programine įranga

Nepraleiskite nei vieno skambučio – Išplėstinės kontaktų centro ataskaitos

3CX Pro teikia skambučių centro valdymo galimybę ir suteikia reikalingą informaciją, būtiną skambučių eilių realiu laiku stebėjimui ir užtikrinimui, kad nė vienas skambutis nebūtų prarastas.

  • Integruota Wallboard stebėjimui realiu laiku
  • Ilgiausio laukimo laiko ir neaptarnautų skambučių detalios ataskaitos
  • SLA ir perskambinimo statistikos
  • Perskambinimo opcijos klientams, kurie nenusiteikę laukti.

 

Ištobulintos eilių strategijos ir realaus laiko statistikos

3CX kontaktų centrų programinė įranga užtikrina, kad teiksite savo klientams kokybiškas paslaugas, ir kad jūsų darbuotojai visada pasieks jiems iškeltus tikslus. Tikrinkite vidutinį ir ilgiausią laukimo laiką, o taip pat ir trumpiausią pokalbio trukmę, kad pasibaigus pokalbiui neturėtumėte nei vieno nepatenkinto kliento.

  • Patys prijunkite ar atjunkite agentus prie kontakto centro eilių
  • “Round Robin” skambėjimostrategija
  • “Hunt by Threes – Random & Prioritized” skambėjimo strategija
  • “Call Back” – Jūsų klientai gali padėti ragelį ir perskambinti neprarasdami vietos eilėje.

 

Išplėstinės kontaktų centrų galimybės

3CX Pro suteikia visus reikalingus įrankius jūsų darbuotojų veiklos peržiūrai bet kuriuo metu. Atsiliepti skambučiai, neaptarnauti skambučiai, vidutinis ilgiausias laukimo laikas ir daugybę kitų funkcijų, užtikrinančių, kad jūsų skambučių centras dirba sklandžiai ir operatyviai.

  • Galimybė prisijungti ir klausytis pokalbio jūsų darbuotojui ir skambinančiajam to nežinant
  • Apmokykite naujus darbuotojus tiesioginio skambučio metu su “šnabždėjimo” funkcija.
  • Agentai praranda skambučio kontrolę? Naudokite “Barge” funkciją skambučio perėmimui ir pagalbai.

Norite daugiau sužinoti apie 3CX sprendimus?