3CX tai programinė, atviro standarto IP PBX telefonijos sistema, kuri siūlo pilną „Unified Communications sprendimą“. 3CX sistema užtikrina ne tik lengvą diegimą, valdymą ir palaikymą, bet ir turi daugybę kitų privalumų:
3CX tai programinė, atviro standarto IP PBX telefonijos sistema, kuri siūlo pilną „Unified Communications sprendimą“. 3CX sistema užtikrina ne tik lengvą diegimą, valdymą ir palaikymą, bet ir turi daugybę kitų privalumų:
3CX ne tik suteikia daugybę naujų galimybių klientų aptarnavimo gerinimui bei įmonės produktyvumo didinimui, bet taip pat padeda sumažinti jūsų telekomunikacines išlaidas. Su 3CX sprendimu ne tik sumažinsite savo telefonijos paslaugų sąskaitą, bet ir sutaupysite PBX įrangos pirkimui, plėtimui bei palaikymui.
3CX vysto Android bei IOS VoIP klientines programas. Jos yra nuolat atnaujinamos, testuojamos ir laikomos siektinu standartu kitoms, tokio tipo programoms. Integruotas tunelis padeda išvengti nuotolinių ugniasienių problemų, todėl skambinimas per 3G/4G ar bet kurį Wifi hotspotą yra išskirtinai patikimas. 3CX Android ir iOS klientai pilnai palaiko PUSH technologoiją, todėl telefonas gali veikti budinčiame režime taupydamas baterijos energiją.
Naudokitės išplėstinėmis galimybėmis iš bet kur
3CX telefonijos sistemos dalis yra integruoti programiniai telefonai Windows ir Mac platformoms, kurie per biuro telefonijos sistemą leidžia valdyti savo skambučius tiesiai iš savo kompiuterio darbalaukio net ir tuo atveju, jeigu esate išvykę. Naudodamiesi kompiuterinėmis ausinėmis su mikrofonu jūs galite naudotis 3CX programiniu telefonu kaip pilnaverčiu staliniu IP telefonu.
Valdykite savo skambučius su operatoriaus panele (Switchboard’u)
3CX suteikia galingą Switchboard funkciją, kuri yra pritaikyta jūsų skambučių peržiūrėjimui ir valdymui.
3CX integruoti video konferencijų sprendimai suteikia galimybę įmonėms sutaupyti laiko ir pinigų organizuojant virtualius susitikimus bei mėgaujantis bendravimu “akis į akį”. 3CX WebMeeting konferencijų sprendime panaudota revoliucinė Google WebRTC technologija, kuri vartotojams suteikia video ir audio bendravimo galimybę tiesiog per interneto naršyklę be jokių papildomų programų diegimo kompiuteryje. Video konferencijos gali būti labai plačiai naudojamos kasdieniame bendravime, siekiant padidinti įmonės produktyvumą ir efektyvumą.
Modernios funkcijos išskirtiniam bendradarbiavimui
3CX sistemoje integruotas WebMeeting sprendimas pagerina darbuotojų produktyvumą, o naudojama WebRTC technologija užtikrina išskirtinai paprastą naudojimą. Dalyviai gali prisijungti prie konferencijos be jokios papildomos autorizacijos, o organizatoriai gali bet kada labai paprastai kurti momentines konferencijas.
Įdiekite ant Windows/Linux ar virtualizuokite savo patalpose ar „debesyje“ (Cloud)
3CX telefonijos sistema užtikrina paprastą diegimą bei valdymą. Nustatymai truks vos keletą minučių, taigi 3CX paleisite greitai, nepriklausomai nuo to ar diegsite savo patalpose ant Windows/Linux platformų, ar virtualizuosite ant turimų serverių naudojant Hyper-V ar VMware! Savo PBX galite virtualizuoti „debesyje“, Google Cloud, OVH ar kt.
Paprastas aparatinių ir programinių IP telefonų administravimas
Su 3CX galite administruoti IP telefonus per 3CX valdymo konsolę. Atnaujinkite visų telefonų firmware programinę įrangą vienu pelės mygtuko paspaudimu. 3CX klientai išmaniesiems telefonams gali būti lengvai įdiegti el.paštu, o programinės įrangos atnaujinimai yra automatiniai, eliminuojantys užklausas pagalbos tarnybai.
IP telefonų, keitklių ir SIP kanalų (angl. Trunks) Plug and Play konfigūravimas
Prijunkite IP telefoną arba keitiklį prie savo tinklo ir 3CX sistema automatiškai juos sukonfigūruos sutaupydama daugybę jūsų darbo valandų įprastai konfigūruojant naują sistemą.
Nepraleiskite nei vieno skambučio – Išplėstinės kontaktų centro ataskaitos
3CX Pro teikia skambučių centro valdymo galimybę ir suteikia reikalingą informaciją, būtiną skambučių eilių realiu laiku stebėjimui ir užtikrinimui, kad nė vienas skambutis nebūtų prarastas.
Ištobulintos eilių strategijos ir realaus laiko statistikos
3CX kontaktų centrų programinė įranga užtikrina, kad teiksite savo klientams kokybiškas paslaugas, ir kad jūsų darbuotojai visada pasieks jiems iškeltus tikslus. Tikrinkite vidutinį ir ilgiausią laukimo laiką, o taip pat ir trumpiausią pokalbio trukmę, kad pasibaigus pokalbiui neturėtumėte nei vieno nepatenkinto kliento.
Išplėstinės kontaktų centrų galimybės
3CX Pro suteikia visus reikalingus įrankius jūsų darbuotojų veiklos peržiūrai bet kuriuo metu. Atsiliepti skambučiai, neaptarnauti skambučiai, vidutinis ilgiausias laukimo laikas ir daugybę kitų funkcijų, užtikrinančių, kad jūsų skambučių centras dirba sklandžiai ir operatyviai.