info@voipshop.lt
+370 5 2085555
 

C-Monitor

CMONITOR – kas tai?

CMonitor  – Skaitmeninio klientų aptarnavimo sistema, skirta aptarnauti klientų užklausas realiu laiku. Tai unikalus sprendimas verslui, padidinantis klientų užsakymus įvairiais kanalais net kelis kartus ir nepaliekantis nei vieno neaptarnauto kliento.

CMonitor padeda darbuotojams profesionaliai atlikti savo darbą, pagerinti pardavimų rezultatus ir svarbiausia – išlaikyti klientus patenkintus.

CMonitor užtikrina saugumą (sertifikuota ISO/IEC 27001:2022).

Pagrindiniai privalumai

  • Efektyvumas – nuo 95% aptarnautų klientų.
  • Klientų užklausų aptarnavimas realiu laiku. Sistemoje matomos ne pavienės klientų užklausos, o realūs besikreipiantys klientai.
  • Klientų atpažinimas ir veiksmų istorija. Sistema atpažįsta įmonės klientus ir kiekvienam klientui gali pasiūlyti skirtingą aptarnavimą, nelaukiant eilėje. Visi su kliento užklausa susiję veiksmai yra fiksuojami. Kliento istorija patogiai atvaizduojama su klientu dirbančiam darbuotojui ar įmonės veiklos analizę atliekančiam vadovui.
  • Adresų knygutė ir veiksmai mygtuko paspaudimu (skambinimas, SMS, el. laiško rašymas ir pan.).
  • Integracija su jau įdiegtomis klientų aptarnavimo ar verslo valdymo sistemomis. Sistema gali integruotis ir veikti kartu su įmonėje jau naudojamomis sistemomis (Automaster, Bitrix24, Hubspot, Jira, Odoo ir kt.).
  • Dedikuotų vadybininkų priskyrimas klientams.
  • Užklausų aptarnavimo greičio ir kiekio monitoringas.
  • 3 lygių (Administratorius / Padalinio vadovas / konsultantas) vartotojai, HotDesk ir pavadavimo funkcijos
  • Analitika ir periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu vadovams.
  • Išsami ir patogi vadovo sąsaja. Sistema suteikia galimybę vadovams be sudėtingos analizės vertinti įmonės padalinių darbą, visapusiškai analizuoti duomenis pagal klientus, SLA laikus, padalinius, darbuotojų grupes arba atskirus darbuotojus.
  • „One-Click“ principo darbalaukis (angl. Dashboard).
  • Užklausų kategorijos (angl. Tagging).
  • Tinklinės komunikacijos galimybė (komunikacija su klientu bet kuriuo kanalu, nepriklausomai nuo pradinės užklausos kanalo).
  • Duomenų šifravimas  naujausiais šifravimo standartais ir apsauga nuo iššifravimo. Duomenis iššifruoti gali tik užsakovas.
  • Informacijos trynimas / naikinimas pagal BDAR, neiškreipiant statistikos.
  • Prisijungimas, naudojant 2FA, Microsoft 365 SSO ir panašius autentifikavimo metodus.
  • Automatinis vartotojų konfigūravimas pagal Microsoft AD / Entra duomenis.
  • Komunikacija kliento pageidaujamu kanalu.
  • 1 mėn. paslaugos išbandymas klientams.

CMonitor funkcionalumas

CMonitor Calls

  • Automatinis klientų užklausų telefonu registravimas.
  • Patogus užklausų valdymas konsultanto / agento darbalaukyje skambučio metu ir nekalbant.
  • Komentarai ir žymių (angl. TAG) priskyrimas.
  • Skambučio nukreipimas dedikuotam konsultantui.
  • Skambučio nukreipimas pagal meniu pasirinkimą (1, 2, 3…).
  • Išsami skambučių analitika bei periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.
  • Skambutis vieno mygtuko paspaudimu.
  • SMS išsiuntimas klientui.
  • Skambučio peradresavimas kolegoms, pauzė ir kt.
  • Pastabų užrašymas (komentarai).
  • Ankstesnio bendravimo istorija.
  • Pokalbių įrašymas ir perklausa.
  • SMS siuntimas klientui skambučio pabaigoje.
  • Programinis telefonas interneto naršyklėje.
  • Automatinis skambinimas klientams (skambučių kampanijos).
  • Pokalbių įrašų saugojimas reikiamą laikotarpį ir saugus sunaikinimas.
  • Informavimas apie pokalbių įrašymą pagal BDAR.
  • Pagalbos skambutis visiems padalinio darbuotojams.
  • Palaikomos visos telefonijos stotelės VSPBX „Korporatyvinis” funkcijos ir sekundinė pokalbių laiko apskaita.

CMonitor E-mails

  • Automatinis klientų užklausų el. paštu registravimas.
  • Automatiniai atsakymai į klientų užklausas.
  • Paštu gautos užklausos automatinis priskyrimas pirmam atrašiusiam vadybininkui.
  • Paštu gautos užklausos priskyrimas dedikuotam vadybininkui.
  • Išsami el. laiškų analitika bei periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.
  • Ankstesnio bendravimo istorija.
  • Automatinių el. laiškų išsiuntimas klientams (el. laiškų kampanijos).
chatas

CMonitor Chat

  • Komunikacija su klientais, naršančiais įmonės tinklapyje.
  • Kliento identifikavimas pagal kliento pateiktus duomenis.
  • Automatinis bendravimas su klientu (Bot).
  • Automatinis kliento užklausos priskyrimas atitinkamai kategorijai.

CMonitor Task management

  • Bet kuriuo kanalu atėjusių užklausų priskyrimas darbuotojų grupei ar individualiam darbuotoju.
  • Kliento užklausos konvertavimas į užduotį.
  • Darbo laiko planavimas (kalendorius).
  • Automatinis ir rankinis užduočių kūrimas grupei ar darbuotojui.
  • Užduočių kategorijos pagal būsenas.
  • Automatinis vadovų informavimas apie atliktas užduotis.
  • Išsami analitika bei periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.

Cmonitor Evaluation

  • Automatinė klientų aptarnavimo įvertinimo apklausa (el. laiškų / SMS kampanijos / skambučiai).
  • SMS šablonai, pristatymo būsena, atskambinimo galimybė ir automatizavimas.
  • Automatiniai kvietimai įvertinti aptarnavimą po kontakto su klientu SMS žinute, skambučiu, el. laišku.
  • Išsami analitika bei periodinis ataskaitų siuntimas el. paštu.

CMonitor Soft phone

  • Programinis telefonas išmaniajame telefone ar kompiuteryje.
  • Visos biuro telefono funkcijos (sk. persiuntimas, užlaikymas, konferencinis pokalbis, kontaktų knyga, kt…).
  • Suderinamas su AndroidOS.
  • Suderinamas su iOS.
  • Suderinamas su Windows, Linux, MacOS operacinėmis sistemomis.
unnamed copy
img-00

CMonitor Work force

  • Darbuotojų laiko monitoringas:
    • Kalbant telefonu
    • Rašant / skaitant el. laiškus
    • Atliekant užduotis
  • Efektyvumo matavimas ir palyginimas su kolegomis.
  • Rezultatų (KPI) nustatymas ir sekimas.
  • Priedų skaičiavimas, priklausomai nuo rezultato (KPI).

Norite sužinoti daugiau informacijos?