CALL MONITOR – kas tai?
Call Monitor – sistema, skirta realiu laiku valdyti klientų skambučius. Tai unikalus sprendimas verlui, padidinantis klientų užsakymus telefonu net kelis kartus ir nepaliekantis nei vieno neaptarnauto kliento.
Call Monitor paslauga nėra skambučių centro programinė įranga, nors dirba su klientų skambučiais. Ją itin sėkmingai galima naudoti neperkvalifikuojant įmonės pardavimų skyriaus darbuotojų į skambučių centro agentus. “Call monitor” padeda darbuotojams profesionaliai atlikti savo darbą, pagerinti pardavimų rezultatus ir svarbiausia – išlaikyti klientus patenkintus.
Pagrindinės klientų aptarnavimo telefonu problemos :
- Didžioji dauguma prekybos ir paslaugų įmonių pastebi, kad jų klientai nebemėgsta laukti eilėse. Jie nori būti aptarnauti kuo greičiau. Nuolat užimtiems įmonių darbuotojams dažnai nepavyksta laiku aptarnauti į įmonę telefonu besikreipiančius klientus (iki 70proc. klientų lieka neaptarnauti). Iš jų didelė dalis nėra aptarnaujami laiku arba tiems patiems klientams perskambinama po keletą kartų. Telefone išgirsta šabloninė frazė “šiuo metu visi agentai užimti…” sukelia kliento nepasitenkinimą ir abejones įmonės darbuotojų kompetencija (įmonė praranda potencialias pajamas iš užsakymų).
- Darbuotojai dalį darbo laiko turi ieškoti informacijos apie skambinantį klientą, nes neturi kliento skambučių istorijos.
- Vadovai, kurie jau buvo bandę diegti kitas sistemas, susiduria su darbuotojų atmetimu, sistemos sudėtingai pritaikomos. Su “Call Monitor” darbuotojas gauna papastą ir patogią sąsają, o vadovai gauna plačias galimybes analizuoti veiklos duomenis.
Call Monitor sistemos privalumai:
- Reikiamą informaciją apie skambučius ir klientą sistema pateikia realiu laiku. Sistemoje matomi ne pavieniai skambučiai, o realūs skambinantys klientai.
- Visi su kliento užklausa susiję veiksmai yra fiksuojami. Kliento istorija patogiai atvaizduojama su klientu dirbančiam darbuotojui ar įmonės veiklos analizę atliekančiam vadovui.
- Atpažįsta įmonės klientus. Kiekvienam klientui gali pasiūlyti skirtingą aptarnavimą, nelaukiant eilėje.
- Pokalbio metu darbuotojas gali išsiųsti sms žinutę, pridėti komentarą arba sujungti klientą su kitu darbuotoju.
- Paprasta ir patogi naudoti kiekvienam telefonu su klientais dirbančiam darbuotojui. Darbuotojas gali dirbti iš bet kokios darbo vietos, neprisirišdamas prie konkretaus telefono aparato.
- Sistema suteikia galimybę vadovams be sudėtingos analizės vertinti įmonės padalinių darbą, visapusiškai analizuoti duomenis pagal klientus, SLA laikus, padalinius, darbuotojų grupes arba atskirus darbuotojus.
- Sistema gali integruotis ir veikti kartu su įmonėje jau naudojamomis sistemomis (Automaster, Bitrix24, Hubspot, Jira, Odoo ir kt.).