info@voipshop.lt
+370 5 2085555
 

VSPBX Korporatyvinis

Virtualus IP PBX

VSPBX Korporatyvinis

„Corporate” lygio IP telefonijos stotelė „VSPBX” Jūsų telefonijos sprendimui

  • Neribotų galimybių virtuali IP telefonijos stotelė;
  • 2000 ir daugiau vienu metu vykstančių skambučių;
  • Gali būti diegiama ir kliento aparatinėje įrangoje (ON-PREMISES);
  • Visos funkcijos be jokių papildomų mokesčių ar licencijų; 
  • VSPBX Korporatyvinis valdoma ypatingai patogiai ir lengvai;
  • Integruojama su įmonėje esančiomis verslo valdymo sistemomis;
  • Gali būti pildoma specifinėmis, konkrečiam tikslui reikalingomis, funkcijomis.

Multiklientinė architektūra:

  1. Galimi du atskiri organizacijos vienetai (angl. tenants) toje pačioje VSPBX Korporatyvinis sistemoje;
  2. Vienetai naudoja tą pačią duomenų bazę ir programinę įrangą;
  3. Visi organizacijos vienetai valdomi per tą pačią administratoriaus sąsają, pasirenkant norimą konfigūruoti klientą iš “Drop Down” sąrašo;
  4. Visi organizacijos vienetai turi galimybę naudoti tokius pačius vidinius numerius (pvz.: Vienetas A turi numerį 2001, Vienetas B taip pat turi numerį 2001);
  5. Visiems vienetams stoties funkcijos yra būti identiškos, tačiau konfigūruojamos ir valdomos atskirai.

Vidiniai abonentai (Extensions):

  1. Iki 2000 vidinių abonentų vienam organizacijos vienetui (angl. tenant);
  2. Neriboto ilgio vidinių abonentų vietinė numeracija, pvz.: 22, 222, 1234, t.t…
  3. Atskirai konfigūruojamas CallerID(name) vidiniams ir išoriniams skambučiams. Pasirenkamas iš įvestų numerių (DID) ir galimybė įvesti ranka;
  4. Atskirai konfigūruojamas CallerID(number) vidiniams ir išoriniams skambučiams. Pasirenkamas iš įvestų numerių (DID) ir galimybė įvesti ranka;
  5. Konfigūruojamas CallerID(number) skambučiams į pagalbos tarnybų numerius. Pasirenkamas iš įvestų, tam skirtų numerių (DID);
  6. VSPBX Korporatyvinis SIP username formuojamas iš abonento numerio ir Kliento pavadinimo. Automatiškai generuojamas ne mažiau 16-os simbolių SIP slaptažodis;
  7. Iš “drop list” pasirenkami audio ir video kodavimo algoritmai (angl. Codec). Audio kodavimo algoritmai: G711 U/A, G722, G729, Opus. Video kodavimo algoritmai: H.263, H.263+, H.264, MPEG4, VP8;
  8. Iš “drop list” pasirenkamos Call ir Pickup grupės. Ne mažiau kaip 20 grupių;
  9. Konfigūruojamas skambučių limitas;
  10. Konfigūruojami draudimai/leidimai į išorę išeinantiems skambučiams, nurodant Regexp formatu;
  11. Abonento skambučių įrašymas ir įrašų siuntimas nurodytu el. paštu;
  12. Galimybė nurodyti, kad abonentas yra trunk tipo;
  13. Keičiamas CallerID standartiniams skambučiams ir skambučiams į pagalbos tarnybų numerius;
  14. Pasirinkimas iš kurio parametro skaitomas CallerID (FROM, PAI, RPID);
  15. TLS ir SRTP palaikymo nustatymas;
  16. Galimybė sugeneruoti slaptažodį priėjimui prie abonento zonos ir pasirinkti leidimų profilį;
  17. Lokalizacijos nustatymai (pvz.: Abonentas Vilniuje turi rinkti tik 7 skaičių numerį, kad paskambintų į Vilniaus miestą);
  18. “Find Me Follow Me” nustatymai besąlygiškai arba kai abonentas užimtas, nekelia, išjungtas:
    • Galimybė pakeisti skambinančiojo numerį
    • Galimybė skambinti keliems adresatams vienu metu arba paeiliui
  19. Papildomai nustatymai šioms funkcijoms kiekvienam abonentui:
    • MWI
    • NAT
    • Qualify
    • Keep alive
    • RPID
    • Insecure
  20. Kiti profesionalūs nustatymai…
  1. Neribotas kiekis miesto numerių;
  2. Galima vienu metu įvesti daug numerių (bulk);
  3. Numeris gali būti nustatomas, kaip naudotinas skambučiams į pagalbos numerius;
  4. Galima priskirti numeriui pokalbių tarifus ir skaičiuoti įeinančių skambučių kainą;
  5. Besąlyginio skambučio peradresavimo valdymas;
  6. Skambučių įrašymas ir įrašų siuntimas nurodytu el. paštu;
  7. Prefikso nustatymas skambinančiojo numeriui ir vardui;
  8. Fakso gavimas faksą el. paštu:
    • Fakso gavimas nustatomas kaip privalomas arba automatinis,
    • Keičiamas “Fax Header”,
    • Keičiamas “Fax ID”,
    • Fakso protokolo pasirinkimas G711, T.38 arba abu,
    • Galima išsaugoti gautą faksą stotelėje,
    • Neribotas gavėjų el. pašto adresų skaičius;
  9. Iš “Drop List” nustatoma tolimesnė skambučio eigą, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių. Parinkčių eiliškumas keičiamas Drag-Drop principu;
  10. Bet kurioje įeinančių skambučių logikos vietoje galima pamatyti objektinę likusios logikos struktūrą;
  11. Galima įjungti/išjungti pokalbio įrašymą.

Įrašai pranešimams:

  1. Įkeliami iš kompiuterio wav, sln ar mp3 formato įrašai. Galima įkėlimo metu konvertuoti įrašą į šiuos formatus;
  2. Su VSPBX Korporatyvinis, prireikus galima automatiškai įrašyti įrašą naudojant “Text to speech” variklį „IBM Watson TTS” ar „Amazon AWS Polly”;
  3. Galima įrašyti pranešimą skambinant į pasirinktą abonento numerį ir pakėlus ragelį.

Įeinančio skambučio valdymas pagal salygas:

  1. Data ir laikas (Su skirtingomis laiko zonomis);
  2. Skambinančiojo numerį;
  3. Kontaktų knygutę;
  4. Vieno ar kelių abonentų būseną;
  5. Kintamojo reikšmę;
  6. AGI skripto reikšmę (True/False);
  7. Pin kodą;
  8. Sip Header;
  9. Pokalbių kanalų skaičių.

Interaktyvus atsakiklis IVR (angl. Interactive Voice Response):

  1. Galimybė pasirinkti skaičius 0-9 bei simbolius * ir #
  2. Nustatomas pasirinkimo laiko limitas;
  3. Pasisveikinimo pranešimas;
  4. Tolimesnės skambučio eigos pasirinkimas kai baigiasi pasirinkimo laikas ar paspaudžiamas neteisingas mygtukas;
  5. Kiekvienai pasirinkimo opcijai galima iš “Drop List” nurodyti tolimesnę skambučio eigą, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių. Parinkčių eiliškumas gali būti keičiamas Drag-Drop principu.

Skambėjimo grupės (angl. Hunt list):

  1. Neribotas skaičius vidinių ar išorinių numerių;
  2. Skambučių sekos „Skamba visi”, „Skamba paeiliui”, „Skamba ratu”;
  3. Maksimalaus numerio skambėjimo laiko nustatymas;
  4. Bendro skambėjimo laiko nustatymas;
  5. Neskambinimas jei vidinis abonentas yra išjungtas ar kalba;
  6. Įvairios papildomos funkcijos.

Konferencijų kambariai:

  1. Dalyvio ir administratoriaus funkcijų apsauga PIN kodais;
  2. Aktyvaus konferencijos laiko nustatymas;
  3. Galima priskirti tarifus ir skaičiuoti skambučių kainą;
  4. Konferencinio pokalbio įrašymas;
  5. Dalyvių skaičiaus ribojimas;
  6. Konferencijos ataskaitos siuntimas nurodytu el. pašto adresu.

Paging ir Intercom:

  1. Neribotas kiekis pranešimų su skirtingais nustatymais;
  2. Pranešimui suteikiamas vidinis numeris;
  3. Pasirenkami vidiniai abonentai, kuriems ši funkcija bus aktyvi;
  4. Pasirenkamas grojamas pranešimas.

Skambučių valdymo sekos:

  1. Sukuriami įvairūs sistemos kintamieji, priskiriant jiems pasirinktą reikšmę;
  2. Skambučio valdymo sekoje iš Drop-Down meniu pasirenkami visi veiksmai/funkcijos atliekami su skambučiu, pasirenkant neribotą kiekį tolimesnių skambučio eigos parinkčių.

Skambučių centro eilės:

  1. Agentais galima prijungti tiek vidinius tiek išorinius (pvz. kitos stotelės ar mobilus abonentus);
  2. Skambučių įrašymas;
  3. Eilės prioriteto nustatymas;
  4. SLA laiko nustatymas;
  5. Maksimalaus laukimo laiko nustatymas ir veiksmų seka, kai šis laikas pasibaigia;
  6. Maksimalaus skambučio agentui skirto laiko nustatymas;
  7. Periodiniai pranešimai su galimybe išjungti;
  8. Automatinis perskambinimas neatsiliepto skambučio numeriui, kai tik atsiranda laisvas agentas.

Papildomi veiksmai su skambučiais:

  1. Skambučio peradresavimas (Forward);
  2. AGI skripto, su nurodomais parametrais, paleidimas;
  3. Skambinančiojo vardo ir numerio keitimas;
  4. Funkcijos inifijavimas, panaudojant funkcijos kodą;
  5. Skambučio įkėlimas į skambėjimo eilę, konkrečioje pozicijoje;
  6. SIP paketo antraštės keitimas;
  7. Skambintojo įvesto kodo nuskaitymas į kintamąjį;
  8. Kintamojo reikšmės nustatymas.

Kontaktų knygos:

  1. Neribotas telefono numerių knygų ir kontaktų jose skaičius;
  2. Palaikomos lietuviškos raidės kontaktų pavadinimuose;
  3. Automatinis sukėlimas pasirinktos (-ų) kontaktų knygos (-ų) į tai palaikančius IP telefonus.

Automatiniai skambučiai ir SMS:

  1. Kampanijų sukūrimas ir paleidimas automatiškai numatytu laiku arba mygtuko paspaudimu;
  2. Numerių sąraša skambinimui ar SMS siuntimui galima įkelti iš failo, įdėti/redaguoti rankomis ir parsisiųsti;
  3. Įvykdžius kampaniją matomas statusas ties kiekvienu numeriu;
  4. Nustatomas, vienu metu vykdomų skambučių, kiekis ir bandymų skambinti vienu numeriu kiekis;
  5. Inicijuotą skambutį galima valdyti, kaip įeinantį skambutį (Nukreipti į IVR, eilę, vidiniam abonentui, kt), paskambinus numeriui iš sąrašo;

Automatinis telefonų/keitiklių konfigūravimas:

  1. Telefonai konfigūruojami pagal pilnai keičiamus šablonus;
    Šablonai aprašomi bet kokiam telefonui ar keitikliui, kuris palaiko automatinį konfigūravimą (angl. Autoprovisioning, naudojant HTTP/HTTPS/TFTP protokolus);
  2. SIP sąsajų ir kiti parametrai gaunami automatiškai iš sistemos pagal MAC adresą;
  3. Vienam telefonui galima priskirti neribotą kiekį SIP sąsajų (angl. Accounts);
  4. Automatiškai konfigūruojami programuojami bei DSS mygtukai telefonuose;
  5. Kiekvienam konfigūruojamam įrenginiui galima nurodyti tik jam būdingus specifinius parametrus (pvz.: IP adresas, Netmask, Gateway);

Faksų siuntimas:

  1. Kiekvienam konfigūruojamam įrenginiui galima nurodyti tik jam būdingus specifinius parametrus (pvz.: IP adresas, Netmask, Gateway);
  2. Prisijungiant prie sistemos per web sąsają;
    Siunčiant, norimą faksu išsiųsti dokumentą, numatytu el. paštu. Nurodomi el. pašto adresai, iš kurių tokios faksimilės gali būti priimamos ir išsiunčiamos.

AGI skriptai:

  1. Galima paleisti bet kokį tame pačiame serveryje esantį skriptą;
  2. Galima perduoti AGI skriptui kintamuosius su priskirtomis reikšmėmis.

Kitos funkcijos:

  1. DISA su galimybe leisti arba drausti skambučius į išorę.Galimybė bet kokiai funkcijai priskirti norimą kodą;
  2. Trumpųjų numerių susiejimas su miesto/mobiliais numeriais;
    Juodasis numerių sąrašas;
  3. Skambinimo kampanijos, skirtos skambinimui į išorinius numerius, skirtos apklausų darymui;
  4. Leidimai/draudimai vidiniams skambučiams tarp virtualių stotelių toje pačioje sistemoje;
  5. Balso paštas su atskirais pasisveikinimais kai užimta, nekelia, nepasiekiamas ar laikinai neprieinamas su galimybe siųsti paliktą balso pranešimą nurodytu el. paštu;
  6. Nepageidaujamų IP adresų blokavimas konkrečiam klientui (stotelei);
  7. Automatinis atskambinimas;
  8. Kiekvieno vieneto (angl. tenant) valdymas per API.

Skambučių istorija ir statistika:

  1. Detali skambučių išklotinė su galimybe pasiklausyti pokalbių įrašus, jei pokalbis turėjo būti įrašomas ir išsamiais filtrais;
  2. Detali skambučių centro eilių istorija su Wallboard funkcija vienai ar visoms eilėms;
  3. Informacija apie prisijungusius abonentus:
    • Matomi prisijungusių įrenginių pavadinimai, IP adresai ir statusas,
    • Galimybė perkrauti ir/ar išregistruoti įrenginį, jei tai palaiko pats įrenginys;
  4. Detali informacija apie konferencijų kambarius ir jų naudojimo statistika;
  5. Faksimilės:
    • Galimybė parsisiųsti siųstas ir gautas faksimiles,
    • Matomas siuntimo ar gavimo statusas,
    • Matomas siuntimo ar gavimo laikas, statusas ir siuntėjo bei gavėjo numeriai;
  6. Balso pašto žinutės, surikiuotos pagal abonento numerį su galimybe perklausyti žinutes ir išsamiais filtrais;
  7. Skambučių kainos;
  8. Agreguota statistika su laiko filtru pagal:
    • Abonentus,
    • Miesto numerius (DID),
    • Skambučių centro eiles,
    • Skambučių centro agentus,
    • Kiekvieno abonento prakalbėta suma,
    • IVR (matoma pasirinktų punktų statistika).